Have any questions?
+44 1234 567 890
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega mesta www.hudo-dobro-si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Kupca zavezujejo od oddaji spletnega naročila.
Spletno trženje hudo-dobro.si izvaja SKUPINA HUDO DOBRO, Renkovci 8, 9224 Turnišče, indo@hudo-dobro.si (ponudnik).
SKUPINA HUDO DOBRO, Matična številka: 6024092000, DŠ: SI91359490
Vse cene v spletni trgovini so izražene v EUR in vključujejo DDV.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba na spletni strani ažurira in spreminja pogosto.
Načini plačila
V spletnem nakupovalnem mestu hudo-dobro.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
a) z gotovino po povzetju (velja Spletna cena z dodatkom plačila stroškov po povzetju po ceniku Pošta Slovenije)
b) s plačilno kartico VISA in Mastercard
c) prevzem in plačilo v trgovini na sedežu SKUPINE HUDO DOBRO Renkovci na naslovu Renkovci 8, 9224 Turnišče.
d) po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja.
Stroški pakiranja in dostave so pri nakupu nad 50,00 eur brezplačni. Do 50,00 eur velja Spletna cena z dodatkom plačila stroškov po ceniku Pošta Slovenije. Možen je osebni prevzem izdelkov na sedežu SKUPINE HUDO DOBRO v RENOVCIH. V tem primeru stroškov prevzema ni.
V primeru naročila samo virtualnega e-izdelka kot so darilni boni se strošek dostave ne obračuna.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na njegovo pisno zahtevo.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Postopek nakupa
- Kupec izbere izdelek (in njegovo velikost, če je potrebno) in ga doda v košarico.
- Kupec nato vnese svoje podatke in podatke za dostavo oz. se vpiše, če je bil kupec v preteklosti.
- Po končanem pregledu in pritisku na gumb »Naroči« je naročilo oddano.
- Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
- Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila. Ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
- Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in dostavi kupcu naročila.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@hudo-dobro.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Prav tako nima kupec pravice do vračila poškodovanih izdelkov, izdelkov ki se obarvajo zaradi izpostavljenosti neprimernim vremenskim vplivom ali izdelkov s plesnijo zaradi neprimernega skladiščenja.
Pri vračilu artiklov, kjer je kupec vnesel promocijsko kodo, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil bomo izvedli na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Stvarna napaka
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat , ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za stvarne napake, ki se pokažejo potem ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Za kulinarične izdelke se napaka upošteva v času roka uporabnosti, če je izdelke hranjen v skladu z navodili proizvajalca.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času na naslov ki ga je kupec navedel ob naročilu. Od potrditvi naročila je kupec prejel vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru drugih storitev po zaključku pogodbe. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave nosi kupec pri naročilih do 49,99 EUR, nad 50,00 EUR (z DDV) strošek dostave prevzame ponudnik
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo ter, ob strinjanju kupca, za občasno pošiljanje posebnih promocij in novosti ponudnika.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Varstvo otrok
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina HUDO-DOBRO.SI in vsi podatki na njej , fotografije izdelkov, grafični in video elementi, fotografije oseb ali udeležencev dogodkov in delavnic so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Odveza odgovornosti Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslov info@hudo-dobro.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Vsi izrazi, zapisani v slovnični obliki moškega spola, so uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za vse spole.
Po ZEPT moramo na spletno mesto vključiti naslednje podatke:
- podatke o podjetju in sedežu ponudnika storitev,
- veljaven elektronski naslov, na katerem smo dostopni,
- matično številko,
- davčno številko,
- podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi, in pristojnih nadzornih organih (npr. inšpekcijah),
- pri reguliranih poklicih (npr. odvetniki, notarji, zdravniki) navedbo poklicnega združenja, v katero je ponudnik včlanjen, poklicnega naziva in države, v kateri je bil podeljen naziv, ter napotila k uporabnim poklicnim pravilom v državi članici, v kateri je registrirana dejavnost, in načinom dostopa do njih,
- poleg tega moramo jasno in nedvoumno označiti ceno storitve ter navesti, ali je v njej vključen davek, stroški dobave in morebitne druge dajatve.
ZVPot pa po drugi strani določa, katere dodatne podatke (poleg zgoraj navedenih) mora potrošnik, s katerim poslujemo, dobiti najkasneje preden ga zavezuje pogodba ali ponudba.
Tudi te podatke bomo najlažje zagotovili na samem spletnem mestu:
- bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev,
- ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami,
- morebitne stroške dostave,
- podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve,
- opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot ; če potrošnik v skladu z zakonom nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti,
- stroške, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva (npr. dostopa do interneta), če se ti stroški razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje,
- rok veljavnosti ponudbe, še posebej cene,
- podatke o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco z navedbo registra oziroma evidence in številke vpisa,
- naziv pristojnega državnega organa, zbornice ali druge nadzorne organizacije, če za svojo dejavnost potrebujemo posebno dovoljenje,
- naziv poklicne zbornice oziroma združenja, poklicnega naziva in države, v kateri je bil ta podeljen, ter napotil na veljavna poklicna pravila te države in načinov dostopa do njih, če gre za poklic oziroma dejavnost, za katera so predpisani posebni pogoji ali obvezno združevanje v zbornice ali podobna združenja,
- podatki o obveznosti plačila davka na dodano vrednost.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!